monitoren 2019

Onze club is op zoek naar gemotiveerde lesgevers voor de zwemschool.

Ben jij minstens 16 jaar en kan je goed met kinderen (5-12jaar) omgaan?

Kan jij je zaterdag of maandag avond  anderhalf uurtje vrijmaken (zaterdag 12u-13u30 of  17u-19u15 of maandag 17u-19u15)?

Dan ben jij misschien diegene die we zoeken!

DiZV vrijwilligersovereenkomst versie 2021

Starten als lesgever

We spreken een startdatum af zodat wij ons kunnen voorbereiden en een optimale begeleiding kunnen voorzien. Jullie zullen tijdens de eerste lesgeefmomenten bij een ervaren lesgever meevolgen (ondersteunen). Zo kunnen jullie zich wat inwerken en is er ook ruimte om vragen te stellen omtrent het lesgeven.

Elk lesgeefmoment is er ook een verantwoordelijke in het zwembad, een technisch coördinator, die ervoor zorgt dat de organisatie vlot verloopt. Bij hem/haar kan je ook steeds terecht. Hij/zij zal jou waarschijnlijk begeleiden.

Lesmomenten zaterdagavond 16:00 - 17:30 en 17:30 - 19:00  - maandagavond 18:00 tot 19:30
 Geef door op welke dag(en)/moment(en)* jij graag wil lesgeven! *Een moment = 1,5 uur

Wat verwachten we van jullie?

• Wekelijkse aanwezigheid
  • Bereid zijn om lesvoorbereidingen te maken
  • Vlotte communicatie bij afwezigheid
  • Engagement naast het lesgeven: helpen bij een zwemwedstrijd, sinterklaasfeest, eetfestijn,… (1 of 2 x per jaar)