Sportzwemmen2021

Na de zwemschool of een andere afdeling van DIZV, zoek jij een sportieve uitdaging zonder dat het absoluut van moeten is? Wil jij jezelf met een mooie technische zwemstijl gemakkelijk en snel door het water verplaatsen ? Of samen met andere je eigen kunnen verbeteren?

Dan is onze groep sportzwemmen echt iets voor jou!

In deze groep kan je op je eigen ritme, onder begeleiding van een goed trainersteam jezelf technisch en fysiek vervolmaken in de vier zwemstijlen. Op die manier krijg je tal van mogelijkheden. Je kan puur recreatief maar toch zeer goed begeleid werken aan je eigen doelen: een volgend hoger zwembrevet, open water manifestaties,... noem maar op.

Iedereen kan zijn ding doen binnen het sportzwemmen, dit in een ongedwongen sfeer waarbij het verbeteren van jezelf als zwemmer voorop staat.

Voorwaarden:

• Voorheen lid van DIZV
  • Minstens 200m kunnen zwemmen in 1 herkende zwemstijl
  • Open staan voor het aanleren van nieuwe zwemstijlen
  • + 11 jaar en voor jeugdzwemmers

Op termijn:

• Voor de jongeren onder jullie is een opstapje naar het competitiezwemmen wel mogelijk?
  • Ook bestaat de mogelijkheid om 1x per jaar een soort van openwater ervaring op te doen. Dit is zeker niet verplicht, maar kan wel aangeboden worden.

Aarzel niet, maar kom zo vlug mogelijk eens meedoen bij onze groep sportzwemmers, want sportzwemmen is zwemmen met fun!

De sportzwemmers zwemmen op ZONDAG avond van 18:00 tot 19:30 in DILKOM

(*) Ter info -  al de WERKENDE LEDEN van DiZV - (dus onze vrijwilligers)  kunnen ook op dit zwemmoment deelnemen naast de sportzwemmers.